תקדים: נשות הח"כים כתבו לשרה נתניהו

שלום בידרמן 1 Comment on תקדים: נשות הח"כים כתבו לשרה נתניהו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

"ברי לנו שתיעני לבקשה לעשות כל שלאל ידך לסכל הרמת יד בתורת משה. אוי לו לדור שבו ראש הממשלה יוכרז לדורות כעוקר דת וכלוחם בתורה ולומדיה. להפיכת לומדי תורה לעבריינים פליליים, ישנה משמעות קשה המטילה אות קין לנצח" כותבות נשות הח"כים החרדיים לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו.

"פנייתנו היא חריגה ותקדימית, שכן כל כבודה בת מלך פנימה, אולם 'עת לעשות להשם'. אנו חשות שלכל עם ואומה יש רגעים היסטוריים בהם נדרשים לפעול מעבר לרגיל, כדי למנוע תוצאה נוראה ואיומה, אותה רבבות אזרחים חרדים שומרי תורה ומצוות אינם יכולים לקבל בשוויון נפש. כלום נוכל אנו ותוכלי את שמדינת ישראל תהיה למדינה הראשונה בעולם שמכריזה על לומדי תורה עבריינים שמקומם בכלא?!".

"אנא ממך: אנו פונות אלייך בקריאה נרגשת וכנה לגלות אחריות לאומית, להפעיל השפעתך הרבה אצל בעלך ראש הממשלה, על מנת למנוע פגיעה כה אנושה בחלק ניכר וגדול באוכלוסיית ישראל".

"ההיסטוריה היהודית מעלה על נס נשים צדקניות שזכו להיות מצילות הדור בימי סער ומצוק. בעוד שבועיים נקרא במגילת-אסתר את דברי מרדכי הצדיק עת ביקש מאסתר המלכה לעמוד לימין כלל ישראל: 'ואם החרש תחרישי בעת הזאת — ומי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות'. בנקודת-זמן כאובה ומאיימת זו, מי יודע, שרה, אם לא לעת כזאת הגעת למלכות. על-מנת שתוכלי לעשות מעשה שייחרת בדברי הימים של היהדות, כמי שמנעה היווצרות שסע נורא בעם ופגיעה אנושה בלומדי התורה, בני הישיבות הוגי התורה, שבלעדיה אין לנו זכות קיום" מסיימות הנשים את המכתב.

IMG-20140227-WA0002



1 תגובות

מיין תגובות